Wednesday 22 May 2013

Follow lah saya..??

Dude.. What's with the title??

Before that. Assalamualaikum wbr
Hey guys.. Ku tahu ku bukan sesiapa. Blog ini tidak terkenal *bling bling macam any other famous blogger yang anda kenali. (Mood : Sayu)

Then,should I care?
Write! Write! Write! Type! Type! Type! (Mood : Semangat)
Walau hanya segelintir, segelincir? orang sahaja yang baca tulisan saya.
But,that's fine for me.

Bak kata Inche Gabbana. Uhuks. Lawak la pula bila sebut nama tuh. Style!

Aku si penulis jalanan. Karyaku marhaen hanya picisan. 
Tiada nilai di pasaran. Tapi aku menulis demi redha Tuhan. ;)
Sebenarnya,saya tak faham maksud 'marhaen' tuh. Nanti nak cari maksud kat kamus. 
(kalau memang bukan typo lah. Eheh)

Ingat lagi, saat pertama saya mula menulis. Haha. Gelak dulu.
Sebab cara pegang pensel dah lah salah. Tulis A banyak kali sampai bawah. Baru perasan rupa A yang ditulis tu macam menara condong kat Perak hah.





Apa boleh buat? Kita tak boleh nak terus jadi hebat at first time you do anything
Like blogging too. 

#Cakap dengan diri sendiri
Akan aku terus ber'blogging' selagi ada manfaat boleh aku bawa dan beri 
untuk umat Rasul Muhammad s.a.w
Bak kata Ust Rohidzir Rais
"Agak-agaknya solat,puasa dan amal kita cukup ke untuk dibawa ke akhirat. jadi,saya menulis agar manfaat dan pahala yang saya nak bawa ke akhirat kekal dan berpanjangan."

Hah,gituu..

Akan aku terus menulis walau followers ku hanya bilangan 'sa' tidak sampai puluh ratus apatah lagi ribu.
Akan aku terus menulis walau hari-hari visitors ku hanya dua tiga ataupun satu.

Moga,tulisan ini memberi kesan. Berbekas dalam hati tiap insan yang faham apa yg cuba aku sampaikan.

Kalaulah ada orang kata, "Tak best lah blog kau."
Apa agaknya yang perlu saya fikir.
I'll bear in my mind that my blog is the super duper awesome blog that ever exist in the world.

Man,if you dont appreciate yourself. Who else wants to do it?
We're precious and special in our own way. Be like one.
Okay?

Get yourself a high self-esteem.
Then,you'll feel good about yourself.
But,of course lah semuanya berbalik kepada Tuhan kita kan.

All in all.
Hanis Nabihah. Allah knows what you're doing now. Allah is near.
I hope each of my writing or entries or posts make my readers know that He is near.

Wassalam :)
Keep smiling.


 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...